tirsdag den 18. januar 2011

Zumba

Er du også hoppet med på bølgen?? Jeg skal starte op i morgen for første gang og nøj hvor er jeg spændt... er i fuld sving med at få pakket lige nu.

De har været så søde på mit arbejde at starte et hold op efter fyraften, så synes jeg bedre jeg kan nå det inden Bertram skal hentes hod dagplejen.

Kan godt se på vægten at julen har været lidt for go og selvom det er 2 år siden jeg fødte min lille bandit, synes jeg stadig min krop bærer præg af graviditeten... så nu skal jeg i form igen og jeg glæder mig :)

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blog verden :o) Det er lidt sjovt at din søn hedder Bertram man høre det ikke så tit det navn. Jeg har selv en Bertram på 9 år der er tvilling og hans søster hedder Rasmine. Glæder mig til at følge dig. Klem Betina

    SvarSlet
  2. Mange tak. Ja det var dog pudsigt, det er godt nok ikke tit man hører om andre der hedder Bertram... men super skønt navn.
    Det klinger da også ret godt med Rasmine, det er heller ikke så tit man hører det. Jeg elsker specielle navne som ikke alle og enhver hedder.
    Og 1000 tak for at du vil følge mig... jeg nyder ihvertfald at se på alle de flotte billeder på din blog.
    Mange kram fra Susanne

    SvarSlet